Årets utbrott!

Och vinnaren är....*trummvirvel* CHARLIE!!!
har aldrig varit med om maken av skrik och slag idag,behöver man verkligen vara 2 st för att kunna byta blöja och ta på ett par jeans? svaret är tydligen ja.
När vi var hemma hos Malin & Pelle idag så gick allting jättebra tills det att vi skulle gå hem, då startade jag och charlie ett krig=) fick slita ut honom ur lägenheten och ta på honom jacka och mössa utanför. Suck!
Men tack mina underbara vänner för idag, mycket trevligt. Får vi göra om snart i hopp om att ett nytt världskrig startar=) Men barnen tycker om att leka tillsammans Iallafall! Och jag gillar Malin & Pelles sällskap!

              

 

Nej nu ska jag återgå till finalen av idol,sen är det mys med med älsklingen som gäller. Med lite film kanske=)


Frågan är nu¨...Vem vinner Idol 2009?

   
    ERIK                              Calle

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback