Hjälten!

Jaa vem är hjälten här i världen!?=)

Kolla in den här länken så får du reda på svaret....Det är så tårarna rinner ner för kinden....

http://www.tackfilm.se/?id=1258569378859RA64


Igår var Patrik,Jag,Charlie och Bellan på ikea och strosade runt, kollade igenom vad vi skulle inhandla till nya lägenheten..det kommer bli så fint. =) Längtar så mycket så jag inte vet vart jag ska ta vägen, kan inte tiden bara rinna iväg nu. =)
Idag har jag jobbat,eller nja jobbat o jobbat vet jag inte men. Vi tog en sväng ut till maxihuset och storhandlade och passa på att äta lite, det vart thaibuffé...alltid nice! Sen åkte vi vidare till Vilbergen centrum och körde två serier bowling. Sen var det dags för mig att sluta för dagen...haha..ibland är livet helt okej=)
Nu ska jag gå och mysa lite med min älsklingskille innan det är dags för lite sagostund och nanna kudden.
höres någon annan dag

//T<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback