Granen är klädd och julstämningen är på topp

Igårkväll pyntade jag och Patrik våran underbart fina gran. På tok för dyra gran kan jag också säga..380:- fick vi ge för den. Men som sagt den är fin och ståtlig. Charlie är helt fascinerad över hur fin granen är och han kan inte riktigt hålla fingrarna i styr=)
Nu är vi klara med alla julklappar så nej det blir ingen mer trängsel på stan för min del...hatar folk i dessa tider.
Folk ska bara fram och ska bara ha..

Idag är det pulka som gäller för mig och charlie idag. Helt enkelt en mysdag. Vi ska baka lite och äta upp resterande av julmaten jag gjorde igår. Första gången jag gjorde jansson..och den vart helt underbar.
Måste börja planera charlies födelsedag och IDAG måste jag få ut inbjudningskorten. På lördag blir det bakningstime för kalaset. Bullar,muffins,sirapskakor,hallongrottor,rocky road m.m

Här kommer lite nya bilder från mobilen...

           

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annafia

Känner igen det där med att hata folk i juletid. Man undrar verkligen om det är nåt fel på ens biologiska funktioner för jag känner mig då INTE som ett flockdjur då jag går på stan- klaustrofobi och torgskräck på samma gång :S

Kan tipsa om att granarna här i skogen är JÄTTEbilliga när vattenfall har varit och rensat lite vid ledningsgatorna ^^

Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback