Snart ska jag göra john blund sällskap

tänkte bara berätta om min kväll för er nyfikna läsare...=) Vilka ni nu är...haha
Vart lite städning och sedan tog jag,patrik och charlie snowracern och drog iväg till backen för att åka några gånger, har nog aldrig sett ungen så glad=) Det skrattet lever man ju länge på. Bäst var det när han åkte och stannade 1 decimeter från en buske...han skratta så han nästan kissa på sig!=)
Sen bar det iväg till stan för att posta lite inbjudningskort till charlies kalas. Längtar....

Innan det var dags att åka hem så passa vi på att åka ut till Norsholm där patriks föräldrar bor för att hälsa på lilla Stigge(familjens katt).

Nehe om man ska ta och gå och ta ett allvarligt snack med kudden nu då...

imorgon jobbar jag heldag så jag hoppas tiden kommer springa iväg!


        

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback