dags för uppdatering

Var ett tag sen sist nu..har väl inget direkt att skylla på men nu är jag här iaf=)

Just för tillfället försöker jag få en övertrött son att somna för ca 1 timme. Annars blir det en jätte rolig kväll att se fram emot. Eller kanske inte=(

Vad har hänt annars då, har vart på roadtrip med mamma och min Patrik till Ullared och Gekås. Första gången jag var där faktiskt och helt underbart roligt var det, dock mindre roligt för partrik..haha...jag ska bara ha den och den och den...den var min kommentar hela tiden=) Om vi säger så här så lät vi pengarna rulla...

I söndags var vi på dop för lilla Vera, ett mycket fint dop. tack för att vi fick vara med er denna dag.
Och nu på söndag är det dags för ett dop till, denna gång för lilla Maja. Alltid lika mysigt med dop!

Annars är vi inne på flytten väldigt mycket här..planerar och letar nya möbler...jag längtar verkligen<3 Det ska bli skönt att få lite mer utrymme för alla saker!

Och äntligen har vi köpt playstation så jag kan öva på min sköna sångstämma;)
Hinner öva ett tag till, tills jag har förfesten här. För tro mej då ska här sjungas och drickas. var en evighet sen sist jag drack. Så vi får väl se hur festen slutas..haha..

Måste avsluta dagens blogg med att jag var inne på Therese Johansson Roja´s minnesblogg idag. Vilka underbara vänner hon har.Äkta kärlek!=) Man kan inte förstå hur det skulle kännas om ens bästa vän skulle finnas där för en ena dagen och sedan den andra dagen bara vara borta. Det är inte bara äkta kärlek utan även äkta vänskap. Alla borde ha vänner som er=) Fortsätt med det ni gör för Therese skull!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback