En söndagsutflykt

Igår fick vi för oss att vi skulle åka till Nyköping, så vi packade in oss i bilen och drog iväg. men först tog vi ett stopp i kolmården för att ta lite höstbilder på charlie( de bilder kommer in här i nästa inlägg).
Väl framme i Nyköping stanna vi till på Karlssons och gick runt där o småhandla. Vart lite dukar,kort,receptbok. Man kan nog hitta väldigt mycket därinne om man har pengar och tid.
Efter Karlssons vart det citygross för lite handling. Charlie började bli trött och grinig så vi piggade upp honom med ett besök på MAX och han vart överlycklig då han fick pommes=) Och leksak!
På hemvägen hade vi 2 stopp första var nyköpingsbro för inhandling av lite gott godis och så fick charlie en överraskning till. Vi åkte till Katrineholm för att hälsa på mormor & morfar. En mycket bra dag måste jag säga.
Väl hemma var det bums i säng för en otroligt trött kille. Han somna på¨någon minut bara=)
 Patrik och jag slängde oss i soffan med lite macka och varm choklad för att börja titta på The last house on the left(en mycket bra film)! Kikade på löite hus på hemnet sen somna nog jag för inte kommer jag ihåg någonting av kvällen mer iaf;)

Idag blir det till att lämna Charlie hos dagmamman kl 11.30 gå hem och bara vara för sig själv och laga lite matlåda till kvällen. Börjar nämligen jobba 15-21.30.=/ Hoppas på att det blir en bra kväll!

Näe nu ska här läggas in en hel del bilder som jag delar med mej till er=)

Kram//T

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Det låter som en härlig dag! Ska bli kul att se lite bilder sen :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback