Så var det helg igen

Fredag idag och jag är ledig och är man ledig då innebär det att man har världens sötaste Charlie hemma hos sig!
Idag när vi är ensamma så ska vi ta en sväng ner på stan för att inhandla en present,men jag säger inte till vem eftersom det är en överraskning;)
Sen drar vi oss en snabbis till Vilbergen för att umgås med Malin,Isabelle och lilla Benjamin. Hoppas på att vi inte behöver ringa 112 bara.
 Framåt 16 snåret kommer Patrik och hämtar oss och då ska vi åka och hämta ut lite paket på Dhl och åka och handla lite inför kvällens mys hemma.
Har fått för mig att om i hinner så ska jag och Charlie baka lite pepparkakor och saffransmuffins=) Ska väl försöka mej på lite knäck också,men det får tiden avgöra om vi hinner eller inte!
Äntligen får Patrik och jag en efterlängtat kväll tillsammans i lugn och ro, blir lite tacopaj och lite annat gott!=)
Så det blir till att rå om varandra ikväll<3
Idolfinalen ska ju självklart inte missas, och vi hoppas på att Erik tar hem detta års idoltävling=)

Varma kramar från mig

    

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback