show must go on

Helgen har gått fruktansvärt fort denna gång.
I fredags hade vi lite 40 års firande av Jocke på jobbet, ett litet supriseparty som uppskattades=)
Sen hade vi lite fredagsmys hemma.

I lördags var dagen då det hände,jag och patrik var på Champions of rock. För er som inte såg den så måste jag säga att den är helt otroligt underbar den showen=)
Peter Johansson,Nina Söderqvist & Kerry Ellis. Bilder kommer straxt.

Söndagen spenderades i linköping på ikea och ikanohuset. Kollade efter lite ideér till nya lägenheten, blir en del som ska handlas=) Men det ska bli grymt kul att göra om lite.
Flyttlasset går i Januari...weeiii.....

Näe men nu är det måndag och då är det jobb igen....damn it.....jag är trött.-..när ska jag få sooova...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Åh, har ni fått tag på lägenhet? Var ligger den? Hyres eller köpes? Nyfiken :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback