Egentid vad är det?

Funderar över när jag var alldeles ensam och bara var senast? Ett tag sen, visst det blir någon enstakta timme här och där men vad hjälper det för att kunna ladda om batterierna?
Jag behöver egentid nu annars går jag under.......

Hmm, vad har hänt annars då...känner att jag inte är den bästa på att uppdatera här..men som sagt tiden räcker inte till ibland.

I helgen stod det festa,bio och jobb på schemat.
Fredagen städade jag som jag aldrig har städat förr, senare på kvällen kom arbatskamraterna över på lite förfest innan den stora personalfesten på Harry´s. Det dracks och skålades i shotar och drinkar. Innan vi drog oss så körde vi några dueller i singstar!=) Hela kvällen vart lyckad...här kommer en bild på mig och söta Stina på harry´s.


Lördagen bestod av jobb 9-17 sen drogs det vidare till nästa fest ute i Östra Ryd. En jobbarkompis 40 årsfest.
Vart lite tävling,god mat och lite dricka även denna dag. Men det var visst någon (Jimmy) som tog några shottar för mycket tror jag=)

Söndagen spenderades med min Patrik då vi bara umgicks han och jag, tog en sväng på stan och sedan gick vi på bio och tittade på Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes...mycket bra film!

Nu är jag snart klar med alla julklappar och födelsedagspresenter...de är inslagna och väntar på att få öppnas av en mycket nyfiken Charlie;) Men jag har sagt att vi får se vad tomten säger, om han tycker att han har varit en snäll liten kille eller inte.
Det är ju dock några dagar kvar...hehe=)

/T

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisa

Aaw, fick allt erat söta mms i fredags när ni var ute och roade er.

Hoppas ni lyckades hålla ställningarna utan mig. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback