where to begin!

*Det har varit en mycket händelserik helg.
Fredagen började med en dag med en busstur till citygross för lite inhandling tillsammans med Charlie & Bellan. När Patrik kommit hem senare på eftermiddagen så packade vi ihop lite kläder till Charlie och åkte med honom till Mormor & Morfar för att sedan vända och åka tillbaka till Norrköping. Spenderade kvällen ihop med Bellan, åt gott och avslutade kvällen på Harrys. Man slutar aldrig chockas över folk som är ute i nattvimmlet. Kärringar som tror sig var 20 år och klär sig som om de vore 20. Kommit in i någon ålderskris kasnke. Och hur tänker de. Säg att de är i åldern 45-55 och raggar upp o hånglar med 20-25 åringar, man blir äcklad. =/

*Men iaf, Lördagen vart det tårtbakning på fm då vi hade lite kalas för våran kund som jag jobbar åt. varrt mycket uppskattat av hans familj. och då blir Therese glad när hennes arbete får pluspoäng=)
Framåt eftermiddagen/kvällen åkte vi upp mot Katrineholm för att umgås en snabbis med familjen,sen drog jag mig vidare mot fest igeen(festa 2 dagar i rad bara sådär är bra gjort för att vara jag=)) Lite förfest med urtrevliga människor. Alltid kul att lära känna nytt folk=) Sen vart det Harrys igen,fast i Katrineholm. Men samma sak där,man slutar aldrig förvånas över folket där heller..haha

*Sen vart det söndag, och det var nog den jobbigaste söndagen i mitt liv, och nej jag var inte bakis..=) Jag hälade på min farmor som jga inte hälsat på på flera månader pga att jag inte riktigt vågat=( Hon minns mig knappt längre,min farmor betyder så mycket för mig. *kärlek* Ena stunden är hon med om vad som händer och den andra är hon helt tom i blicken. Usch börjar gråta bara av tanken av henne. Hold on for a minute........



okej nu är jag tillbaka, torkat tårarna lite.

Annars har inte så mycket hänt än så länge, imorgon är jag ledig,blir lite träning och mys med familj o vänner=)

/T

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback