Party Pooper...

Jag är så fruktansvärt sugen på att festa,men näe...charlie och jag blev ensamma hemma idag så det fick bli en myskväll själv framför tv:n nu när Charlie somnat! Vi myste lite och läste lite Pettsson & Findus<3

Jag missade Desperate Housewifes i tisdags men inte fan går det att titta på webben..nejnej..går det i repris månne?
Så det blev till att slå på datan, slå på spotify " Melody Gardot" Mycket härlig musik måste sägas!=) Och sedan ta och uppdatera här. Tillsammans med lite tända ljus i höstmörkret blir det faktiskt rätt mysigt att sitta ensam.
Men jag undrar, är det någon som läser bloggen lr?...annars är det ju rätt meningslöst..haha!



Är det någon som vill titta på The Twilight saga New Moon med mig när den har premiär?! Längtar så fruktansvärt mycket efter denna fortsättning.....
 

Nä nu ska jag göra iordning här hemma för att sedan ta en dejt med kudden, blir nog inte mycket mer mys än så=(

     

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annafia

Jag läser ju =) Men inte ofta jag kommenterar skäms Hade gärna gått på New moon med dig men är nog kvar på schlätta då =/

Kram kussileinen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback