En shoppoholics bekännelser=/

Ojojoj,jag har kommit fram till att jag är det. Det finns inget slut. För mig finns det bara ett ska ha och jag köper  det inte ett jag vill ha men kan inte köpa.=/ Jisses,bra att jag har kommit fram till det nu iaf. Nu ska det bli ändring på det. Inga mer köp på internet...nejnejnej!
Men varför mår man så mycket bättre när man handlar...? Det är min stora fråga,känns som om man täppar igen alla öppna hål på något sätt!
Mina senaste och sista inköp är detta
        

Menmen, idag blir det mysdag med charlie,ska till badhuset senare i eftermiddag och då ska jag även passa på att träna=) Alltid lika skönt . Men nu på förmiddagen ska jag träffa Bellan en stund, funderar på att färga håret, rött lr kanske svartlila? vad tycks? 

Kom hem igår till en nystädad lägenhet, massor med tända ljus och en underbar karl softandes i soffan=)
Mitt jobb är att hänga in alla kläder i garderoben och ta hand om alla papper som ligger överallt och tvätten i badrummet, så jag har lite att göra idag. Först dejt med Bellan sen städa och sen badhuset. Skönt med en fullspäckad dag=)

Hörs kanske lite senare....

                                                                                            

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Det låter som en bra dag! Hoppas ni får det mysigt i badhuset.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback