hur svårt ska det vara att lyssna

Varje gång charlie kommer hem från sin far och hans nya är det samma visa varje gång.Han lyssnar inte för fem öre. Han ska ha det som han vill annars slåss han och skriker som aldrig förr. Kan någon säga varför det blir så?=/ jag håller på att bli galen här iaf...åhhhh!
 I fredags så följde jag med Patrik och några av hans jobbarkompisar till Julgalan 2009 i borgen=)
det var uppträdanden från en showgrupp, en urduktig akrobat och sist men inte minst Jan Johansen!
Gott julbord och en del goda drinkar som gin & tonic,bonka bäver och lite x-mas cider slank ner också.
Fick t.o.m sjunga lite med Jan Johansen, inte i micken dock men han stod någon meter bort och tittade mej i ögonen och vi sjöng tillsammans=)

     

Idag sitter jag hemma med en liten sjukling, hostningar till tusen. Kl 03.00 inatt hostade min lilla älskling så han kräktes...min  lilla stackare! Skönt att han inte har feber iaf.  Så det blir en lugn dag hemma idag,med lite bompa och lite fikamys=) veckan ser annars rätt lugn ut...jobbar hela veckan...men jag gnäller inte för det,för den här veckan ser rätt så okej ut faktiskt!

Charlies nya frisyr dock inte iordningfixad.


Ja just det måste berätta en jättegullig sak. I fredags så gick jag och charlie ner på stan för att se om någon frisör hade tid att klippa charlie. till slut hitta vi en som kunde. Under tiden som han klippte så började charlie sjunga " Nyss så träffa jag en krokodil som körde runt i en bil...." efter han sjungit klart sa han vill du höra en till? och så höll han på tills han hade klippt klart. När vi skulle gå sa alla som jobbade där hej då till charlie och inte bara dem utan kunderna som klippte sig också=) hahah!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annafia

Hm, återigen jag läser om beteende hos djur och jag vill inte svartmåla Charlies pappa men- om det bara är när han varit där som han beter sig så; är det så att han får det han vill när han skriker och slår hemma hos dem....?

Kram från kusileinen

Postat av: Therese

Jaaa du inte en aning,men jobbigt är det. Olika regler har vi ju iaf,det märks

Postat av: Anonym

hej titti. jag tror att han inte riktigt ställer om såfort om vem som är den vuxna.. hos pappan vet han kanske att pappan bestämmer och sen när han kommer till dig är inte pappan där..men för att den teorin ska stämma borde han bli så när han åker till pappa från dig..att du då har varit den som bestämmer och när han åker till pappa är inte du där osv.. haha..endast spekulationer..

kram Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback