Är det helg nu?

Är det nu helgen börjar?=) Min helg har bara försvunnit...jobbat både Lördag och Söndag 12 timmars pass.=/ Men men det är inget att klaga över så länge man jobbar med rätt personer.
Man har ju fått höra ett o annat nu i helgen också..endel grejer kunde man ju lista ut..hm..!
Men imorgon är man ledig och då ska jag shoppa för min födelsedag..pengarna kommer rulla. Får väl hoppas att de rullar tillbaka på min födelsedag.=)
Sen ska jag betala lite saker från tradera,posta lite grejer och avslutningsvis så ska jag bara umgås med Charlie och mysa.=) tror vi behöver det.
Nehe,tror det är någon som väntar på mej i sängen nu...tjingeling;)

Här är mitt nya tillskott i garderoben...


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Grattis på födelsedagen!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback