Medicin helvete

Tänk om det kunde hjälpa någonting iaf, men nee självklart inte!:( så less på rethosta,halsont och allt vad det heter. Jaha, charlie vaknade för 30 min sen och det första som han sa var "hej mamma. Får jag se pippi långstrump nu?":) ungen slår ju på charmen direkt ju. Men det kanske han har fått från sin mor. För nog fasiken kan jag vara charmig jag med?:) Ska väl försöka att ta mej ut i den friska luften idag, en liten stund iaf. Fylla på med lite fräsch luft! Hade hoppats på en liten dejt med Bellan, men det ser inte så ljust ut om hon nu vill hålla sig frisk! Typiskt. Vi får nog helt enkelt se vad dagen har att erbjuda.:) kram kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback