Nya tag med ny blogg!

Nyfixad blogg. Nu ska här skrivas=)

Sitter hemma och är sjuk,inge vidare när man hade hela veckan planerad med jobb.Fast nu får jag visserligen lite egentid med Charlie,det tycker vi om. Så länge han är snäll och inte tar fram sin 3års trotts. Den är inte att leka med. VARNING TILL ALLA FÖRÄLDRAR SOM INTE KOMMIT DIT ÄN!

Mycket som händer nu inom loppet av några veckor. Det blir mycket jobb så fort jag blir frisk(och det är snart hoppas jag) Sen är det en födelsedag som behöver lite kalasgäster och fikabröd m.m och sist kommer den efterlängtade kryssningen nästa helg=)

Nu har jag även ändrat mina kostvanor och börjat träna igen. Har lite för små kläder att komma i ;)

Nehepp,det vart en kort blogg idag. Min kära son vill tydligen titta på Pingu med mig...igeeen!

Jag och Patrik på Sophie & Jonas Bröllop   Min älskling

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback