Stearinljus i höstmörkret

Finns det något mysigare än det? Insåg igår att min doftljus var slut,men sån tur var ju att vi skulle åka till Linköping idag. Skulle sälja min mob och då passa vi på att ta en runda inne på Ikea. Ljus o lampor vart det, Jag ska tydligen lysa upp hela lägenheten i höst=)
Skönt var det iaf att få komma ut från lägeneheten. Har vart instängd som i en bur sen i måndags. Men nu känner jag mej äntligen kryare, så pass så det blir jobb igen på lördag=)

Imorgon blir det Bio..Premiären av Flickan som lekte med elden. Ser jag verkligen fram emot. Tyckte att Män som hatar kvinnor var helt okej. Så nu håller jag tummarna för den här filmen imorgon.

Imorgon åker Charlie till Katrineholm för att spendera helgen hos Mormor & Morfar. Vad skulle man göra utan sin mor & far, de ställer upp i vått och torrt. Jobbigt att lämna bort honom fast ändå inte,man behöver ju sin egentid.
Men då har jag tid att planera min födelsedag lite. Kanske kika runt om vilka som kommer så man vet hur mycket tårta som behövs. Oj,behöver mer sittplatser.Några får nog sitta i badkaret...haha!

Åhh fick hem min nybeställda film idag, Annie-the musical. Så underbar film och barnhemsungarna är ju så söta. Se den!


Här ser ni min vinst på tradera åt Charlie...LYCKA!!

Laban Slipover

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisa

Vi ska med på bion ikväll, kl 18, vilken visning ska ni på? Den lär vara grym, boken var iaf riktigt jälla bra. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback