Tar vara på tiden

Host,host,host...när ska detta elände sluta=/ Charlie ligger och sover en stund, så då passar jag på att ta lite avkoppling. Men ska snart göra lite mat till honom då han vaknar. Patrik och jag har tänkt att vi ska äta lite thaimat ikväll och det är nog ingen höjdare för charlies mage. Men det är ju sååå gott så det måste vi unna oss. Iof så tänker jag mer på att det inte blir någon disk efteråt...ibland kan det faktiskt vara skönt att slippa.

Vi letar lägenhet nu också,men vi är en aningens oense..hehe...och inte lite heller. Den ena vill dittan och den andra vill ha dattan. Hur ska detta sluta?! jag vet att jag vill bo centralt och nära dagmamman iaf sen är jag nöjd=)

Provade mina försmå byxor som jag ska komma i till kryssningen....inte långt kvar....lite har man minskat i omfång iaf fastän man kanske inte ser det så mycket. Men jag märker det då min rygg är lite bättre också.
Men snart så kan jag knäppa de där byxorna och känna mej stooolt...wiiie...




Nu Liseflis har du fått lite mer att läsa till kvällen. Tur att man glädjer någon med lite läsning=)

Kram Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Vad roligt att du hittat tillbaka! Länge sen vi sågs nu, hoppas allt är bra med er, trots sjukstugan. Kämpa på med byxkampen, det kommer du klara galant! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback