Tjatmoster

Ja enligt charlie är jag nog det. "charlie ät upp nu,sitt ner i soffan gör si och gör så!" det är det eviga tjatet. Varför går det in i ena örat på honom och ut ur det andra lika snabbt? Ojojoj! Har hunnit med att hosta bara 1 miljon gånger idag och så har jag städat också. Men nu har jag slängt mej på sängen vilket är välförtjänat.:) ska ut och ta en nypa luft snart och gå och posta lite brev. Känner att lite ny luft inte skulle skada. Charlie fick en ny film på posten idag. Pettsson & Findus, den gick nog hem för kan inte slita blicken från tv:n.:) Ne nu ska här hängas tvätt nu. Sen blir det en kort promenad med charlie. Kramkram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisa

Tjöt tjöt tjöt. Det går in där och ut där för att han är så himla trött på att höra ditt tjat! ;) Skämt åsido, den där trotsen är nåt jag inte ser fram emot att tampas med. Hoppas hostan blir bättre så du kan återgå till det fantastiska arbetet! =)

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback